Sony Cyber-shot H DSC-H20 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot H DSC-H20 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kootje77 02-03-2010

Fijn toestel. Niet ultra compact of licht maar wel 10x optische zoom. Foto-kwaliteit is prima en snap dan ook niet waar de eerdere opmerking op gebaseerd is. Reactiesnelheid (waar ik eerder zelf een vraag over stelde) is dik in orde, zeker zonder flits. De automatische stand is ook erg praktisch, hij stelt zichzelf in op bijvoorbeeld, tegenlicht, schemer en portretten of landschappen. De lachfunctie is ook erg lachen....Kortom prima toestel.

inge1982 11-11-2009

Heb de H20 nu een paar weken in bezit en ben zeer tevreden. Hebben hem gekocht als 2e camera naast de Sony H5. Hadden eerst een Samsung WB500 aangeschaft, maar die voldeed absoluut niet aan de eisen. Geruild voor deze en voor mij gaat er niets boven Sony!

+ Haarscherpe foto's.
+ Binnenfoto's met goed resultaat (zeker voor een compact camera)
+ Eenvoudige bediening
+ Intelligent auto stand is heel eenvoudig en levert snel mooie resultaten op
+ Leuke extra's als lachdetectie, easy stand, redelijk veel zelf in te stellen (blijft een compact camera natuurlijk)
+ Voelt degelijk aan
+ lange accuduur

- aansluiting voor usb zit op de onderkant van de camera, waardoor je hem op de lens of op het scherm moet leggen, had handiger gekund.
- Er zit geen beschermrandje om het lcd schermpje.
- Geen groothoek zoals de Samsung WB500

Al met al dus zeer tevreden!

m the man 25-07-2009

ik heb de sony h20 een weekje in mijn bezit gehad.
een prachtige camera mooi uit gewerkt en ligt heerlijk in de hand.
tot mijn stomme verbazing waren de foto s die ik knipte zeer slecht van kwaliteit.
veel ruis onscherp een veel last van over belichting.
dit alles in de automatic stand
je zou dan toch verwachten dat er mooie foto s uit zouden rollen.
dit was echter niet het geval
tot mijn teleurstelling.
verder stonden de instellingen goed want dacht eerst dat het aan mij lag.
wat filmen betreft viel me de mond open zo strak en zuiver ongelofelijk!
helaas heb ik hem weer terug gestuurd wat ik erg jammer vond
want de camera op zich is een juweeltje
maar ja je koopt hem toch in eerst instantie voor de mooie foto s

Rojas 04-07-2009

Ik heb de Sony Cybershot DSC H20 nu een paar dagen in mijn bezit. Had van tevoren al heel veel research gedaan op i-net naar verschillende digitale camera's en uiteindelijk is dit m geworden.

Ik ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Maakt mooie foto's, en goede HD filmpjes!